1.Müügitingimuste kehtivus

1.1.    EVAZ INVEST OÜ, reg.nr. 11391624, aadressiga Pargi 7b, Tallinn 11620, Crystaltherapy.ee e-pood (edaspidi Teenuse osutaja) ja klient (edaspidi Teenuse saaja), kes vormistab aadressil crystaltherapy.ee tellimuse ja identifitseerib end sisestades tellimusele oma isikuandmed, sõlmivad käesoleva E-poe kasutajalepingu (edaspidi Kasutajaleping).
1.2.    Crystaltherapy.ee e-pood (edaspidi E-pood) on Teenuse osutaja internetipood, mille vahendusel toimub toodete müük Teenuse saajale.
1.3.     Teenuse saaja poolt esitatud tellimus on ostu-müügi lepinguks Teenuse osutaja ja Teenuse saaja vahel. Teenuse osutaja nõustub lepinguga, kui ta asub tellimust täitma. Teenuse osutaja jätab endale vajadusel õiguse tellimus tühistada sellest Teenuse saajat informeerides.
Juhul, kui Teenuse saaja on tellitud kauba eest juba tasunud, tagastab Teenuse osutaja ostuhinna viivitamatult, kuid hiljemalt 14 päeva jooksul.

  1. Üldtingimused

    2.1. Lepingupooled juhinduvad omavahelistes suhetes E-poe kasutajalepingust, Võlaõigusseadusest, teistest Eesti Vabariigi seadustest ja õigusaktidest, arvestades sealjuures heade kauabandustavadega.
    2.2. Teenuse osutaja jätab endale õiguse teha mistahes hetkel pakutavasse E-poe teenusesse muudatusi.
    2.3. Teenuse osutajal on õigus ühepoolselt muuta käesoleva Kasutajalepingu tingimusi, ilma et tal oleks kohustus teatada sellest elektronposti teel kirjalikult Teenuse saajat.

  2. Tooted, ostu sooritamine E-poes ja kaupade eest tasumine
    3.1. E-poes olevad tooted on saadaval kuni kaupu jätkub. Teenuse osutajal on õigus lepingust taganeda juhul, kui tellitud kaupa ei ole võimalik kauba lõppemise tõttu tarnida.
    3.2. Kui Teenuse osutajal ei ole võimalik tellimust täita, informeerib Teenuse osutaja Teenuse saajat lepingust taganemisest esimesel võimalusel kas telefoni, e-posti või posti teel, pakub välja võimaliku uue tarneaja, makstud raha tagastamise või toote asendamise sarnase ja vähemalt samaväärse teise tootega. Teenuse saajale tagastatakse raha viivitamata, mitte hiljem kui 14 päeva jooksul tellimuse esitamisest.
    3.3. E-poe vahendusel müüakse tooteid nii füüsilistele- kui ka juriidilistele isikutele. Teenuse saaja kinnitab, et on vähemalt 16 aastane.
    3.4. Toodete kirjeldamisel on kasutatud eelistatult pilte konkreetsest tootest, kuid on kasutatud ka illustratiivse tähendusega pilte. Teeme kõik võimaliku, et toodete pildid oleksid tegelikkusele vastavad, kuid need võivad mõnikord erineda tegelikust väljanägemisest, kuna looduslikud kristallid ja mineraalid võivad erineda värvitoonide poolest teineteisest tulenevalt tarnepiirkonnast.
    E-poes olevad tootekirjeldused võivad sisaldada tahtmatuid vigu.
    3.5. Teenuse saaja, olles välja valinud soovitud tooted, kohustub sisestama tellimuse täitmiseks nõutud andmed (eesnimi, perekonnanimi, e-posti aadress, kontakttelefon, kohaletoimetamise aadress, postiindeks) ning tasub toodete eest pangalingi kaudu. Tellimus tühistatakse kui Teenuse saaja ei ole 5 päeva jooksul ostusummat tasunud.
    3.6. Teenuse saaja kohustub esitama vormistamisel tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Teenuse osutaja ei vastuta täitmisel Teenuse kasutaja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
    3.7. Müük toimub juhul, kui Teenuse kasutaja saatnud E-poe interneti lehe kaudu tellimuse ning on tellimuse eest tasunud.
    3.8. Ostukorvi moodustavad tooted, mille juures olete klikkinud lingile “LISA KORVI“. Ostukorvis olevaid tooteid saate vaadata klikates kodulehe üleval paremas nurgas asuvale märgile “OSTUKORV“.
    3.9. Ostukorvis olevaid tooteid on võimalik ostukorvist eemaldada klikates ristle
    3.10. Olles veendunud ostukorvi sisu sobivuses, vajutada  lingile “ MAKSMA“.
    3.11. Järgnevalt tuleb Teenuse saajal, logida sisse olemasoleva kasutajaga, või registreerida juhiseid jälgides ennast E-poe kasutajaks. Registreerimine on vajalik, et turvaliselt vahendada Teenuse saaja kontakt andmeid, kauba kiire ja häireteta saatmise huvides. Võimalik on ost sooritada ka “külalisena”, ilma registreerimata.
    3.12. Tellimusega edasi liikudes on järgmine samm aadressi valimine. Võib valida kasutaja andmete juures sisestatud aadressile saatmise või lisada uus saaja aadress, millel soovid kauba kätte saada.
    3.13. Järgnevalt saab veenduda tellimuse sobivuses ja valida eelistatud tarnija, sobivaim pakiautomaat.
    3.14. Kui tarne valik on kinnitanud, tuleb vajutada lingile „ESITA TELLIMUS“ mille järgselt kuvatakse valik “MAKSA PANGALINGIGA”. Avaneb Maksekeskuse leht, millelt saad valida sobiva panga; Luminor Pank, LHV, Swedbank, SEB, Danske Bank või Krediidipank. Panka sisenemiseks vajuta palun panga logole. Internetipangast lahkudes vajuta nuppu “Tagasi kaupmehe juurde”. Peale selle nupu vajutamist näeme meiegi, et ost on sooritatud ning saame tellimusega edasi tegeleda.
    Nb! Kui tekib maksmisel tõrge, võid tellimuse eest tasuda otse EVAZ INVEST OÜ LHV kontole EE377700771005987114. Maksmisel palume kindlasti lisada selgitusse tellimuse number. Palun anna sellest kindlasti teada kirjutades e-postile info@crystaltherapy.ee
    3.15. Toodete müügileping loetakse sõlmituks (jõustunuks) tellimuskinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest EVAZ INVEST OÜ LHV kontole EE377700771005987114
  3. Hinnad
    4.1. Kõik E-poes olevad hinnad on kuvatud Eurodes. Toodete hinnad on märgitud tootelehtedel. Kampaaniate soodushindade puhul on tootelehel ära toodud nii uus hind kui ka mahakriipsutatult vana hind.
    4.2. Teenuse osutajal on õigus igal ajal muuta e-poes kuvatavaid hindu. Kui e-poes on muudetud hindu peale Teenuse saaja poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis kohustub Teenuse osutaja tarnima kasutajale vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Teenuse kasutajal ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.
  4. Tarneaeg ja kohaletoimetamise viisid
    5.1.    Tarneviise on kolm: Itella SmartPosti ja Omvina pakiautomaadid, EVAZ INVEST OÜ.
    5.2 Kõik saadetised väärtusega vähemalt 60 EUR toimetame Sinuni TASUTA! Kui tellimus jääb alla 60 euro, lisandub tellimusele postimaks.
    Itella SmartPost pakiautomaat al 2,41 €. Teenuse tingimuste kohta saad täpsemalt lugeda siit
    Omniva pakiautomaat 3,5 €. Teenuse tingimuste kohta saad täpsemalt lugeda siit
    Nb! Saadetise hoiuaeg pakiautomaadis on 7 (seitse) kalendripäeva.
    – Omniva, standardpaki saatmine  postkontorisse  al 5 €.
    Välismaale tellimiseks vali “Välismaale tellimine” ja saada palun e-kirjaga riik, kuhu soovid pakki tellida, et saaksime kooskõlastada postitasu. Välismaale tellimisel tasuta postitasu ei laiene. Paki saatmine Soome, Euroopasse.
    Kauba saabumisel saadetakse Sulle SMS ja/või e-kiri, milles on kirjas pakiautomaadi asukoht, uksekood, tagastuskood ja hoiutähtaja lõpp. Paki vastuvõtmiseks sisesta puutetundlikule ekraanile uksekood ja võta pakk avanenud kapist välja.
    5.3. Olenevalt valitud tarne viisist jäävad kirjeldatud teenusepakkujate tarneajad 3-5 tööpäevase perioodi sisse.
  5. Lepingust taganemine
    6.1. Kui Teenuse kasutaja soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne lepingu osutaja poolset täitmist lepingust taganeda, siis kohustub Teenuse saaja sellest võimalikult kiiresti Teenuse osutajale kirjalikult teatama. Kirjalik teade tuleb saata e-posti aadressile info@crystaltherapy.ee. E-maili tuleb märkida tellimuse number, ning lisada Teenuse saaja kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupäev, kontakttelefon).
    6.2. Kui taganemisavaldus jõuab Teenuse osutajani peale Teenuse osutaja poolset lepingu täitmist, siis toimub lepingust taganemine vastavalt Kasutuslepingu peatükile „Tagastamise tingimused”.
    6.3. Teenuse osutaja kannab Teenuse saajale tasutud summa tagasi viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates lepingust taganemise teate kätte saamisest.
    6.4. Raha kantakse üle samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine Teenuse osutajale.
  6. Tagastamise tingimused
    7.1. Teenuse saajal on õigus Teenuse osutajaga sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Asja ostmise puhul algab tähtaeg asja üleandmisest tarbijale.
    7.2. 14-päevase taganemistähtaja järgimiseks tuleb ostetud asi või taganemisavaldus saata kauplejale 14 päevase tähtaja jooksul (e-posti aadressile info@crystaltherapy.ee). Palun säilita SMS teade ja pakend kuni 14-päevase tagastusperioodi lõpuni – kauba tagastamisel saad kasutada samas SMS-is olnud tagastuskoodi.
    7.3. Asja tagastamisega seotud kulude osas tuleb Teenuse saajal tasuda tagastamisega seotud postikulud kuni 10.- (kümme) euro ulatuses, välja arvatud juhul kui tagastamisele kuuluv toode ei vastanud tarbija tegelikule tellimusele.
    7.4. Teenuse saaja peab lepingust taganemisel Teenuse osutajalt saadu tagastama viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul. Toode peab olema oma originaalpakendis, samas konditsioonis st. ilma kahjustusteta ja purustusteta ning tegu peab olema sama tootega, mille Teenuse osutaja saatis kliendile.
    7.5. Juhul kui peale toote tagastamist ilmneb, et toode ei vasta Kasutuslepingu punktis 7.4 toodud tingimustele, siis raha Teenuse saajale ei tagastata ning tagastatud toode jääb Teenuse osutaja juurde hoiule. Hoiustamise või Teenuse saajale toote tagastamisega seotud kulud katab Teenuse saaja.
    7.6. Toote eest tasutud summa tagastame hiljemalt 14 päeva möödumisel alates päevast, mil saame teada otsusest kaup tagastada. Kanname raha tagasi sellele kontole, millelt ost oli sooritatud.
  7. Pretensiooni esitamine.
    8.1. E-poest ostetud kauba puhul vastutab Teenuse osutaja asjal ilmnenud lepingutingimustele mittevastavuse eest kahe aasta jooksul alates asja ostjale üleandmisest (VÕS § 218 lg 2).
    8.2. Asja puuduse ilmnemisel peab tarbija hiljemalt kahe kuu jooksul sellest müüjat teavitama ehk esitama pretensiooni
    (VÕS § 220 lg 1).
    8.3. Kaebuse palume saata e-posti aadressile info@crystaltherapy.ee ja selles tuleb märkida:
    tarbija nimi ja kontaktandmed;
    kaebuse esitamise kuupäev;
    kauba või teenuse puudus;
    kauplejale esitatav nõue
    viidata tuleb tehingu sooritamist või garantiid tõendavale dokumendile või lisada selle koopia
    kaebusele (TKS § 19 lg 3, 4).
    8.4. Teenuse osutaja annab kaebusele vastuse e-kirja teel 15 päeva jooksul. Juhul kui 15 päeva jooksul ei ole võimalik kaebusele vastata, tuleb sellekohane teavitus, koos uue tähtajaga Teenuse saajale e-posti vahendusel.
    8.5. Teenuse osutaja ei vastuta:
    1. toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel tekkinud kahjustuste eest;
    2. toote loomuliku füüsilise kulumise eest, mis kaasneb toote tavapärasel kasutamisel;
    3. kliendi süül või hoolimatusest põhjustatud kahjustuste eest.
    8.6. Puudusega toote asendamise korral on Teenuse osutajal õigus nõuda puudusega toote tagastamist.
  8. Privaatsuspoliitika ja isikuandmete töötlemise tingimused
    9.1. Kõiki ostu sooritamisega või e-poe külastamisega saadud isikuandmeid käsitleme kui konfidentsiaalset infot. Kogume vaid isikuandmeid, mis on vajalikud tellimuste täitmiseks. Klientide andmeid ei avaldata kolmandatele isikutele, välja arvatud juhul, kui neid on vaja tellimuse täitmisel või kui tekib seadusest tulenev kohustus informatsiooni avaldada.
    9.2. Teenuse saaja annab selge ja teadliku nõusoleku Teenuse osutajale enda isikuandmete (nimi, e-posti aadress, kontakttelefon, kauba saatmise aadress) töötlemiseks.
    9.3. Tellimuse esitamisel kasutaja poolt sisestatud Teenuse osutajale teatavaks saanud Teenuse saaja isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ning kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja kauba pakkumiseks Teenuse saajale.
    9.4. Registreeritavate isikuandmete koosseisu kuuluvad andmed Teenuse saaja tellimuse kohta – eesnimi (eesnimed), perekonnanimi, tänav, maja, korteri number, asula või linn, postiindeks, telefoninumber, aadress, tarnimise viis, kasutatud makseviis, E-poe Kasutuslepinguga nõustumine, elektronposti aadressil vabatekstina sisestatud märkused.
    9.5. Teenuse saaja isikuandmeid, mis on vajalikud kauba vahendamiseks Teenuse kasutajale edastatakse EVAZ INVEST OÜi teenust osutavaile ettevõttele.
    9.6. Isikuandmete kaitse on tagatud kõigi seadusest tulenevate turvameetmetega.
    9.7. Teenuse osutaja kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele.
    9.8. Teenuse osutaja jätab endale õiguse edastada Teenuse saajat puudutavaid isikuandmeid isikuile, kellel on selleks seaduslik õigus ning kes töötleb andmeid seadusega ettenähtud kohustuse täitmiseks ning isikuile, kellel on selleks seaduslik õigus ning see toimub Teenuse saaja või muu isiku elu, tervise või vabaduse kaitseks.
    9.9. Teenuse saajal on õigus kontrollida teda ennast puudutavaid isikuandmeid samuti neid muuta või paluda kõrvaldada oma isikuandmed registrist.
    9.10. Teenuse saaja annab Teenuse osutajale nõusoleku saata tellimuse esitamisel sisestatud elektronposti aadressil tellimuskinnituse.
  9. Vastutus
    10.1. Teenuse osutajal lasub vastutus toote müügihinna ulatuses. Teenuse osutaja ei võta vastutust defektiga toodete poolt tekitatud kahjude eest.
    10.2. Teenuse osutaja ei vastuta tekitatud kahjude eest või Toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või Toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida me ei saanud mõjutada ning mille saabumist Teenuse osutaja ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud);
    10.3. Teenuse saaja kohustub kasutama E-poe teenust üksnes vastavalt seadusele ja headele tavadele tuginedes.
    10.4. Teenuse saaja vastutab ise kõikide kasutamist eeldavate seadmete tarkvara andmesidesüsteemide muretsemise ja korrashoidmisega seotud ning samuti muude E-poe Teenuse kasutamisest põhjustatud kulutuste eest.
    10.5. Teenuse saaja vastutab täielikult Kasutuslepingu tingimuste vastasest ning seaduse või heade tavade vastasest E-poe kasutamisest tekkinud kahjude eest Teenuse osutajale, teistele Teenuse kasutajatele või kolmandatele isikutele.
  10. Erimeelsused
    11.1. Kasutuslepingust tulenevad erimeelsused Teenuse kasutaja ning Teenuse osutaja vahel lahendatakse vastavalt Eesti Vabariigis kehtivatele õigusaktidele. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse erimeelsus Harju Maakohtus.
  11. Kasutajatingimused
    12.1. Kasutuslepingus toodud tingimustega tutvumine on Teenuse saajale kohustuslik.
    12.2. Tellimuse esitamisel märkides linnukesega vastavas aknas „Olen lugenud ja nõustun tingimustega”, nõustub Teenuse kasutaja, et on tutvunud Kasutuslepingus toodud tingimustega, neist aru saanud ja nõustub Kasutuslepingus toodud tingimustega.